l l l l l l lördag, soliga lördag

Hello

Gick upp för flera timmar sen för att bege sig på ett träningspass. Det blev inte så hårt, min träningsvärk dödar mig. Trodde att jag kunde träna bort den men det blir baa värre och värre.

Ska snart laga mat. Torskfilé med kokt potatis och nån creme fresh med franska örter. Har försökt laga torskfilé en gång innan hahaha...handlade hem en massa och skulle börja då jag kände stanken och klarade inte av att tillaga den. Pappa blev nog inte så glad :-)
Får se hur det går idag. Har varit sugen på fisk-och-potatis-mat i ett par dagar nu.

Resten av dagen ska det pluggas. Ikväll ska jag till mitt ÄLSKADE (hatade) råslätt för att sova hos Samora, imorgon ska vi upp tidigt för att gå till kyrkan.

Kanske att det kommer ett till  "Det är min födelsedag snart" inlägg senare. Om ni har tur. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0