Långfredag och tenta imorgon

Nu har jag lyssnat på nästan, nästan hela gudtjänsten för långfredagen. Jag och samora fick bara en plats där precis alla kvinnor med barn satt. Var helt ok till en början men i slutet började exakt alla att gnälla. Men det var två stycken bebisar som var sååå söööta! Vi fick leka med en av dem, han var så mjuuk å mina händeer gottchi.

Vi gick hem till samora efter gudtjänsten och åt. och blev precis avsläppt här hemma. nu ska jag läsa en stund innan jag somnar. synd att million dollar baby eller vad den nu heter går just nu. måste verkligen plugga.
prio, prio.

berättar en nyhet imorgon! en nyhet om fick mig helt okoncetrerad på gudtjänsten, det var allt jag kunde tänka på. WOHO!

Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0