lata tider

goddagens

efter att samora kom vid halv två igår så var det helt omöjligt att somna. jag fick ångest men förstog inte varför. lkunde inte komma vad det kan ha kommit ifrån, men jag låg vaken i typ två timmar. först lysnade jag på dunket från alla utetällena. sen lyssna jag på alla fullisar. kul!

gick upp, helt genomsvettig och började göra pannkakor. gabriellla kom ockå över så vi hade en lite frukostdate. sen kom gabriella lillasyster också men så gick allla dem och jag hoppa in i dsuchen, innan jag ens hunnit diska klart så var samora tillbaks. och nu ligger hon och sover.
ska ta och väcka henne. latare människa får man seriöst leta efter!! haha
vi ska snart åka hem till henne och äta mat hoho

har bestämt mig för att åka hem med samora och hennes familj med bilen! istället för nattbussen på onsdag så kommer jag hem på fredag, runt lunchtid (i bästa fall, hon säger att vi åker så fort hon vaknar men allla vet vid det här laget hur lat hon är, så man vet aldrig)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0