nedräkningen har börjat

Godmorgon people!


Fan vad skumt jag har drömt haha. Att jag bland annat var vakt på en The killers konsert, där jag skulle stå och ta betalt. Varför står jag vakt och inte med på konserten istället? Sen att jag åkte svarta backen med skidor, men när jag väl åkte den så skulle man åka ner för den som en rutchkana, och den var vara tö-snö så jag blev helt blöt. Men stolt!
Jag saknar att åka skidor!

Gick upp då Nicoles klocka ringde, hon kom för övrigt hem igår och jag och hon satt och åt godis och uppdatera oss om allt!! Jag har inte ätit godis på tre dagar!! Rena fängelset hos SAMORA (din smygläsare) ;-)
Nästa helg, oj oj oj..då är det VÅR påsk och då har jag precis skrivit en tenta och då ska jag LEVA på godis och tröstäta då jag firar påsk utan min familj :-( (med familj menar jag hela släkten också, of course...men som tur var så åker mormor morfar och morbror till israel idag, så jag är inte den enda som inte firar påsk på hemmaplan!)

Jag har skola hela eftermiddan. Jag bävar dock morgondagen, HTML hela för-OCH eftermiddan. Slakt.
OCH DÄÄR ramla min smörkniv ner utan att jag rört den. Först på stolsdynan, sen på mattan och SEN på golvet - allt ska få smörfläckar. WOho!

Nu ska jag plugga lite innan det blir dags för lektion! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0