psalmsöndag

Hej


Sitter hemma hos Samora. Det är jag, hennes syssling och bror som är här. Hon skulle släppa av sin andra syssling hos en granne för typ...40minuter sen. Och ja, hon är väl en sisådär, halvtimma försenad? Haha så typiskt henne.
Sov ju här inatt. Vi fixade kvällsmat å sen la vi oss efter att ha kollat på the wedding date.
Vi gick upp tidigt, gick till kyrkan i någon halvtimma och kom hem och fixa en kungsfrukost. MUMS!
Seeen åkte vi till tråk.-a6. Ogillar verkligen det stället.
Kom hem och åt god mat, apprach fast utan apprach ;-)
Åkte upp till stadsparken, tog en glass och satte oss och lekte en massa lekar. Skrattet kom självklart då jag tog över programledar-rollen höhö

Vi åkte ner till mig där jag packa med mig lite grejor och åkte hit igen! Sover här en natt till eftersom sysslingarnas föräldrar kommer hit från nrkp och det ska grillas!!

Nu ska vi kolla på tv med flickorna. Kul å va barnvakt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0