S N A A A A A ARTTT

Haaaaaaj

Gissa vem som är tillbaks till staaan?? NICOLE! WOhoooo
Vi möttes på campus idag å snacka ifatt oss, kunde inte vänta till ikväll...till, snart!
Jag har fixat världens pasta- och tonfisksallad och hummos å sånt. JAG LÄNGTAR! (Mest för att jag är hungrig)

Skoldagen var kortare än jag trott. Trodde att vi skulle gå till 15 men icke! Vi slutade redan vid lunch. Vi ska lära oss göra ett spel med powerpoint. Jag har redan gjort den en gång i tiden, också länka till sidor och andra slides å så. Men det var många år sen nu (tre!)

Efter skolan så har jag och min grupp fotograferat en del och skrattat! Haha!
Kom hem, bytte om och sprang til träningen. Nu väntar jag bara på att NIcole ska komma hem..å nu kom gabriella också!!

Måste gåpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0