ännu en dag...


God morgon

Efter att jag publicerat inlägget igår så fick jag ett sms som sa att vi åker på fredagmorgon.
Detta betyder att
1, jag missar 1 och ½ dag i Södertälje
2, Jag missar majbrasan som i sin tur gör att jag missar att träffa stora delar av släkten på en å samma dag - får istället gå runt och stressa för att träffa alla
3, Mamma hade börjat fixa med maten redan igår, hon trodde jag skulle komma imorgon. Så jag lär få lite halvgammal mat, yai

Jävla skit. Nu måste jag vänta till imorgon för att säga "Imorgon är jag HEMMAA" woho.
Men jag kan idag säga "Iöverimorgon är jag hemmaa!"

Nu har jag skola fram till eftermiddagen, sen så måste jag vara kvar i skolan och försöka göra klart så mycket som möjligt så att jag slipper hemma.
Idag får jag INTE komma försent!!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0