what a lovely day, lets go and shop!

GODMORGON!

Fast jag vakna strax efter 8! På en ledig dag, jag blev bra stolt alltså..vill inte riktigt vända tillbaks dagsrytmen bara för att jag är ledig. Dessutom är det så fint väder så ju tidigare man stiger upp desto mer hinner man njuta!

Jag passade på att glo på tv, ni vet..på såna kanaler som jag inte har hemma i jkpg. Men det var bara tråk så jag åt en bamsefrukost istället. Åååhåå älskar att vara hemma!

Jag och Sibar skulle ha tagit tåget för, ja, fem minuter sen, men här sitter jag fortfarande hemma :-) Men no stress..idag ska vi strosa runt (MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE HITTA EN KLÄNNING ANNARS SÅ KAN JAG LIKA GÄRNA SLÄNGA MIG FRÅN SJUAN) men noo stress.

Jag funderar på att ta med mig systemkameran upp fakiskt. Så fint väder å allt.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till storstaden..hehehe





2009-04-01 @ 21:11:38
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0