woho!

mina ben är helt slut. jag vill inte ens veta hur många klänningar jag testade idag..bläääää. de som jag VERKLIGEn tyckte om hade inga storlekar kvar. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ den aprikosa, vilken dröm den var i verkligheten. men sluta med en kort jävel, kanske att jag inte ens använder den. vi får se, vi får se.

min vädret, ååå vilket väder.
jag hann lura idsala och sibar imorse. och i eftermiddags lurade jag sibars bröder, mina kusiner hehe..men de gick inte på det helt. men ändå!
åt min första glass, nogger. den var inge god, måste ha legat där på seven eleven sen förra sommaren. what else? såg snyggingen hibbs på riktigt, som alltså är lika snygg i verklighet. Å nu orkar jag inte skriva mer, sängen! kom på att jag bara sett ena syrran idag...hoppas jag hinner se resten imorgon haha. får inte vara ute såhär sent alltså.
jo just de. vi var hos sibar och satt och åt godis, nötter och frukt med moster och hade de väldigt, alltså VÄLDIGT typiska tjejpratet. hehe mycket mysigt.


gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0