aaalltså,

nu är det såhär va? Att man inte ska skrika att man är "för ung för att få en baksmälla" för då händer det, eller hur? gör inte det kids. Om jag mådde bra imorse? AAAAAAAAAlllltså. Kan folk sluta ge mig shots?
Ok. Jag kan inte skylla ifrån mig.
Men om jag hade livets kväll?
Ok. Det var inte livets kväll, men man gör det till det man vill eller hur?
Det enda som var med musiken var att de spelade livets låt "when love takes over"
Lagom med folk. Mycket mysigt. Inga x människor, mycket skönt.
Det var längesen jag dansade slog det mig precis. Varför är det så skönt att dansa? Dansa är det bästa som finns, efter musik.

Haha som en person påpekade igår "varför betér du dig som att du ska dö, när du bara ska till jkpg?"
Ska jag säga varför? Det känns lite som att dö när man kommer till den staden ibland.
Att anpassa sig efter att inte ha affärer och butiker (stan) öppna på söndagar, bara en sån sak?!
Fast jkpg är ändå bra. Grejen är att, dessa tre år så har det bara varit programmet som fått mig att vara kvar.
För jag faktiskt på Sveriges bästa MKV program (det är inget jag själv hittat på,det är landets bästa!) Men nu alltså? Nu är det c-uppsats, det är den som suger musten ur mig. Jag får liksom inte lata mig längre, glida på att jag faktiskt inte behöver plugga särskillt länge och mycket för att klara en tenta. Nu är det 110% eller 175km/h som gäller.

Haha bästa med igår? Kebabkäk på ..eeh, vår gård. Haha fyfan vad det satt fint.
Och att jag och idsala faktiskt blev lurade på att Ilham börjat dricka sprit! Jag var lycklig där ett par timmar! (Läs: för full)
Inte världens mysigaste att vakna vid sex, kännas sig som....typ, en degklump som blivit överkörd av sjuttio lastbilar och törstig som en säl.
Försöker att klättra ner från sängen och det första mitt öga beskådar är min burk öl som jag lämna på byrån. Och mitt glas som, iofs fortfarande står här mittemot mig. För varje moln med lukt av rasberry vodka och soda stream och funlight rasberry som vänder sig hela magen.
Sen har jag en burk ramlösa som jag inte druckit upp. Som vi köpte med oss från kebaben igår.
Hahaha aaaalltså. Kebaben!
Jag var i alla fall smart nog, andra gången jag gick upp för att dricka upp vattentornet så fyllde jag i två glas som jag hade i rummet!

När jag är hemma i Jönköping (ja, jag kan faktiskt kalla det för hem efter tre år och med den dödar-lägenheten som jag har?! LÄGG AV!) så ska jag nog summera min sommar. För att, fast jag inte haft ett riktigt jobb som har jag lärt mig ett å annat. Kommit till vissa slutsatser osv.

Jag har försökt att packa ner mina kläder. Man om mitt huvud är helt upp och ner? Hur ska då packningen gå till? Orkar inte sminka mig, eller fixa håret helelr för den delen. Men snart intar jag och Nicole e4an och då blir det farligt mina vänner. Wooop whooop.

Men jag ska försöka fixa klart allt för inom en timme kommer min roomie och då åker vii.
Tack för allt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0