Godmorgon!

Nu är jag vaken. Sov inte sådär, jätteskönt inatt. Det är något företag på våningen under oss som bygger om, tror ni inte att de började borra kl 7 på morgonen?

Men nu är jag i alla fall fit for fight inför föreläsningen idag. Det är pang på rödbetan, dagens föreläsning handlar om ontologi.
Jag har precis kollat upp det lite på wikipedia och min enda tanke är; varför bryggde jag inte upp två ton kaffe istället?

Jag har en lektion imorgon också och sen är jag "ledig" fram tills på onsdag. Ja, alltså...jaghar inte föreläsningar men kommer med all säkerhet att ha något stort arbete som ska in!

Nu ska jag röra på mig. Synd att det inte är tillräckligt med sol idag för kjol!

Puss


jake gyllenhaal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0