hemma i södertälje

Nu är jag hemma.
Igår var jag heelt trött. Sist jag bloggade så skrev jag ju att jag hade velat sova redan vid åtta tiden på onsdagskvällen. Vet ni när jag äntligen fick sova? Klockan ett!

Först väcktes jag av porttelefonen, och då hade NIcoles kompis åkt enda från Växsjö med sin killkompis för att komma hit. Men hon hade däckat stackarn. När jag äntligen fick sova om så väcks jag av att någon knackar på dörren och säger
- Öppna Zalga, det är jag!!
En kille. Och allt jag tänker på är; vem fan är du?
Men en hjärna som fortfarande sover så öppnar jag dörren utan att fråga.
Det var Marcus och Kim. Jag hjälper Kim med sin toga-klänning och de går iväg.
Sen fick jag äntligen sova. PÅ morgonen var det mest att föröska hjälpa Nicole så mycket som möjligt innan bussen åkte iväg.

Bussresan var väldigt varm. Solen sken på mig konstant.
Kom hem och blev väldigt väldigt trött. Men ville inte vara kvar inomhus så jag mamma och lillasyster gick till idsala och fika. ilham joina och vi tre gick ner på stan och satte oss på MiraMar och drack vin.

Jag har varit ensam hemma hela morgonen och jag spelar upp en massa Foo fighters, The Killers och Coldplay. Jag dör!!!!!!!
Nyss kom ett klipp från ett ungt The killers. En konsert. Brandon säger: this is a song about Andy. Jag dör ännu mer. Ni vet attjag kan gråta bara av att se klipp på dem live? Så störda är dem. Eller det kanske är jag som är störd. I vilket som.
CAUSE ANDY, YOURE A STAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!

Alltså. Förstår ni hur mycket jag längtar till imorgon? Får äntligen gå på en konsert. Live musik är livet. Och Coldplay likaså. När jag kom hem  igår had ejag så fruktansvärt TRÅKIGT så jag längtade så mycket så att det nästan gjorde ont.
Jag sa det till Idsala, längtar sååå jävla mycket. MEllan mina gäspningar typ.

Imorgon är jag lyckligare än lyckligast! Det är jag iofs nästan varje dag. MEn ni förstår.
Idag ska jag mest försöka längta mer till imorgon. Elle rnje. jag ska upp städa. Laga mat. och sen på stan eller nåt. kanske till gina.

HEJDÅ.
IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0