host host host

Jag är tokförskyld, toksjuk.

Men snälla, snälla! VA INTE OROLIGA (ehm...) jag har INTE svininfluensan, för nu är jag jättesnorig och man nyser väl inte å så då?
Jag drömde att jag och Idsala och någon mer (Fabbe?) var på Coldplay konsert. Det var lite konstigt, för vi satt inne i ett rum medans arenan var utanför? Och de spelade utanför rummet. Jag typ ramla när jag såg dem, de kollade bara konstigt å mig. Jobbigt läge. Speciellt med tanke på att Chris Martin var kines och inte alls han liksom?

Vaknade av att det nästintill var omöjligt att sova då man var snorig, men ville inte gå upp, så jag somnade om. Jag var, äär, jättevarm medans Nicole ligger under sitt täcke och fryser. Vi sov till och med med ett öppet fönster, ändå så frös jag inte. Och Nicole sover ändå med pyjamas.

Och bombhotet som var i Jönköping igår? Det är lugnt, jag lever! Tack som frågar!

Vem har låten som är i början och i slutet av Paradise Hotel? Den är asbra!
Nu ska jag ligga här i min säng och softilera exakt hela dagen. Kanske blir jag så uttråkad att jag börjar att läsa kurslittratur.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0