let the game begin!

Godmorgon!!

Det blev lite change of plans igår. Jag råkade somna på min stora nalle på sängen i en hel timma och vaknade upp strax efter kl 18.00 - då träffen på Hälsoparken skedde. Jag gick upp och tog på mig strumpor, bytte skor, ladda en flaska, ladda med en extra tröja och började gå ditåt.
Alltså, ÅH!! VArför är inte jag fadder i år?! Jag minns hur kul och spänt det var första kvällen, men alla försökte ändå att ha kul. Det slutade självklart med att alla hade the time of their lifes!

Jag kom hem och såg att Queen redan var här, vi sprang ner till Hemköp och handlade och sen började vi leka lekar med rosévin och vodka. Nicoles kompis från Växsjö kom hit på besök och även hans kompis följde med. Vi hade jättekul och jag som verkligen INTE ville gå ut övertalades i sista sekund. Och jag ångrar mig än idag.
Nu vet jag varför jag inte gillar att gå ut i;
1, Jönköping
2, Centrum (utestället)
3, på studentfester (som inte är hemmafester eller på Kåren)
Alltså, EUW!
I Södertälje (550) slipper man i alla fall dessa äckelfyllon, glas under skorna som tar sönder hela skon, TUGGUMMI under skorna, äckligt svettiga människor, människor som är höga och att få en öl över sig.
NEJ TACK.

Jubelidiot är man också om man tar på sig sin jacka när man ska gå över gatan bara?
Men det var kul att träffa Nicoles ekonomkompisar igen i alla fall.

Kvällen slutade tidigt och medans de var iväg för att skjutsa Klara och Queen så hoppade jag in i duschen (när det är renovering i huset så är det rena fisen i rymden om jag duschar efter kl 01.00) och sen i sängen.

På tal om renoveringen på våningen under oss, TACK för att ni inte borrade kl 7 imorse! Men ett stort jävla otack för att ni borrade sönder mitt huvud igår men slutade så fort jag vaknat!

Nu ska jag till skolan för att skriva om ett problem inom MKV och sortera det efter olika undersökningar; induktiv/deduktiv och abduktiv, kvalitativ/kvantitativ, holistisk och atomistisk.
Ja, ni ser ju själva hur jävla kul det låter!

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0