man borde tycka att växthuseffekten skulle ha gjort sitt nu

HAAAAAAAAAJ
Vem har inte varit vaken i 1.30 h?! Jag är nöjd! Jag ska börja gå upp klockan nio varje morgon och sluta hänga på 550!
Haha
as if.

I alla fall. Jag är i princip ensam hemma idag. Att min lillasyster ligger och sover i rummet brevid, räknas inte riktigt. Och sen att både min dörr och hennes dörr är öppen och jag pumpar på musik spelar inte heller någon roll. Hehe

Varför är jag jobbig då det kommer till nya, bra låtar? Jag spelar s ö n d e r dem tills de typ, framkallas kaskadkräkningar. Utan överdrift.
Just nu spelar jag sönder The Veronicas - take me on the floor. Weooow
Den började om precis, för kanske 24de gånger. Ok, kanske för femte gången. Men ni förstår poängen, det gör ni va?

Stranden kan man inte dra till idag eftersom man har lite planer som gör att man måste vara kvar i stan. Men imorgon, ok solen? Det är en deal mellan mig och dig, imorgon är du kvar här va?
Bara jag slipper tidningarnas "medelhavsvärme i sverige denna vecka" rubriker. Anledningen till att vi ALDRIG kommer att få medelhavsvärme i mer än en vecka är just för att detta inte är medelhavet,  vi har östersjön och just därför får vi nöja oss med östersjönvärme. Eller ja, snarare östersjökyla. Men så är det!

Nu ska jag ut på balkongen och bjuta av vår östersjövärme!

Kommentarer
Postat av: elisha

men jag somnade skönt med musiken TILLS jag vaknade och ser dig sola ut i balkongen va va va ???

2009-08-03 @ 12:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0