om jag redan euforisk?

Känns som att den här dagen redan har toppat sig. Helt jävla stört att vi ska få se coldplay ikväll?!
Hej fjärilar i magen!

Alltså tacogratängen igår? Nu kan den tävla mot lasagnen alltså!
Efter maten gick jag ner till mormor och morfar där alla mina mostrar och annat gott folk var. Vi hängde där. Fikade och jag fick höra det vanliga; är du redan här?

Idsala kom dit och hae haft en tråkig dag på jobbet så vi försökte göra allt för att fixa ihop dagen. Vi gick till henne och börja pimpla vin softa. Jag läste Bibeln. För första gången i mitt liv. Innan har jag bara läst barnbibeln med bilder haha. Men det var intressant faktiskt. Åtminstone Nya testamentet. Det gamla var ju bara ett skämt (iaf det jag läste)

Efter ett par shots så satt vi helt plötsligt på 550s bakgård. Och som vanligt hade vi en jädrans kväll. Lika kul som vanligt. Det känns liksom som att man toppar för varje kväll!?
Sen träffa vi på någon homoturk och en persisk tjej som gjorde oss sällskap, på gott och ont. Haha
Och sen stog jag chockat i en halvtimma efter att ha hört "gazino lo bejto". Jag ville verkligen hem då haha

Vi gick ut och såg att stackars Robin hickade ihjäl sig så vi följde honom hem innan vi gick upp till oss. Jag hade inga nycklar eftersom detta var helt planerat så jag ringde ner fabbe som låg och sov.
Och utöver det hela så hade jag glömt min mobil hos mormor och morfar. Stackarna. Pappa hämtade den imorse och jag hade typ miljoner sms (hälften av syrran) och en av fabbe:
"Drömde jag eller gick jag ner för att öppna dörren till dig igår natt?" Haha

Gick upp. Käkat frukost. Jag har fått världens skummaste fläck ¨på min fot som gör jävla ont.
Å nu ska jag upp och städamitt rum, duscha, äta hemmabakad pizza. Och sen är det väl att åka och ha livets timmar i stockholm stadion?!
OOOOOOUUUUUUUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag dör redan!!! JAg är helt pirrig i magen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0