Sommaren vägrar att ge sig

Vid den här tiden förra året så var jag i Bulgarien och lappade sol och bara hade det bra.
Eller nja, vid den här tiden gick vi nog på gatorna bland alla andra turister.
I år har jag hunnit vara i Jönköping i en halv vecka, startat c-kursen, lämnat in första uppgiften, haft mitt första gruppmöte, skrivit ett annan PM, suttit i bibliotekets gruppgrum, festat på en tisdag och gjort klart andra uppgifter.
Inte så konstigt att jag knappt kan hålla upp ögonen just nu.
Men nu åker jag hem igen! Känner att jag kan bli förskyld exakt när som helst och det kanske, KANSKE har med att Nicole lämnade fönstret öppet. Ouäh!

Kom hem vid fem, fixa mat och hängde med NIcole och Klara. Sen gick de iväg och jag har mest legat här på soffan och kollat på TV och druckit höstens första kopp thé med honung.
Förresten, jag började faktiskt hösten i måndags - ändå vägrar sommaren att ge sig. I två dagar har vi haft riktigt fint väder. Och imorgon ska det tydligen vara riktigt fint väder. Men då sitter jag på en buss...
Nu måste jag förbereda mig mentalt på hösten OM IGEN.

Nej men nu ska jag nog bädda in mig själv i mitt duntäcke!
Imorgon vid den här tiden är jag i Södertälje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0