sundaymorninganditsglory

Godmorgon,

jag är, om möjligt ÄNNU sjukare idag. Min hosta känns enda in i lungorna och det låter som en jordbävning när jag hostar + att jag fortfarande är snorig och nyser :-(
Ouääh.

Jag är sjuukt hungrig. Vaknade för en timma sen (rekoord) och varit svinhungrig hela tiden. Ätit ett par godisbitar (rester från typ, jkpg alla tjejr som var här ch kollade på film hos oss medans jag var hos gabriella) medans kaffet blir riktigt hett och brödet uppvärmt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Igår var jag som sagt hos Gabriella och firade hennes födelsedag med en riktigt riktigt god middag. MUMS! Pratade med pappa ett tag som berättade om vilken dag han och Sina har haft. Haha det var lite roligt.

Nu ska jag äta min frukost som inte lär smaka något :-)

Puss

Kommentarer
Postat av: elisha

Asså vafan zalg gå till sjukhuset du måste fan se upp den där konstiga sjuka grejen du har vi blir oroliga här!!!



Ps, besök min blogg:)

2009-08-31 @ 12:07:45
URL: http://klichas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0