tystnaden är öronbedövande. men å andra sidan så börjar uteställena låta snart!!!

Efter att ha suttit och degat hemma hela dagen så ringde Nicole och sa att hon ville ha lite hjälp med att hitta hem till mig. Tio minuter senare stog hon utanför min dörr och jag försöker komma dit, och få dit mina tre väskor samtidigt och så smidigt som möjligt.

Hela resan tog väl två timmar på ett ungefär. Vi åt godis, drack Mer och åt mackor och försökte att catcha up så mycket som möjligt.
Ja, vad har jag gjort under sommaren? Egentligen ingenting, men ändå så mycket!

När vi började närma oss Jönköping så började det att regna, som vaaanligt när jag åker hit! Kommer hem och softar lite, packar upp å så. Först känns ju allting bra, vi pumpade lite musik och bara var.
Nu är hon iväg på fadder kick-off och jag sitter här i köket, fryser ihjäl, hungrig, utan mat och trött. Jag vill sova, men har mina sängkläder i torktumlarn (det var bara att sätta igång med tvätt och skit så fort man kom hem). Sen måste jag duscha också men jag mnns inte var vi la alla våra toalettartiklar i somras?! Jag hittar ingenting.
Jag fick tvätta händerna med Yes!

Men ärligt, får det här vara mer deprimerande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0