hej torsdag

Hello.

Idag intog jag och mamma lunchen med rödvin. Det gäller ju att spica upp vardagen, eller hur? Två glas senare så avslutade jag det där PMet som jag hade att göra. Nu är den skickad och klar. Nöjd, eller nöjd? Nu har jag bara ett till PM och sen är jag redo för c-uppsatsen..................................................................................................................................................................................................

Efter att ha skrivit klart så somna jag en stund. Och nu sitter jag bara och softilerar. NICOLE ÄR HEMMA FRÅN LIBANOOOOOOON! WIIIIIIIIIHO.
Jag smsade henne, sådär från ingenstans, kolla när hon kommer hem och så.
Så ringer hon mig några timmar senare och säger att han precis har landat. Blev skitglad.

Nu ska jag och Idsala leka på saint. Det blev ingen sista torsdag på femfemnoll. Jag vet, jag är lika heartbroken som er!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0