och utan ett ljud, mitt hjärta i din hand.

Okej, men man kanske borde ta och uppdatera er lite?

Igår var jag och fika för första gången på mer än 10 dagar, rekord! Det var lika tråkigt som det har varit alla andra 27miljoner gångerna.

idag har jag inte heller gjort så mycket. ville ut i solen men mina föräldrar (eller hela min familj + två till) har sedan ett tag sen planerat att vi ska på kryssning. ja, typ IMORGON. så ja, vem får då göra det roliga arbetet att ringa runt och kollar tider, priser osv.
Jag lovar att de har vårt hemnummer på silja line, där det står "Ringer 550 330 LL - SVARA INTE!" allt har typ krånglat å så.
Ja, men nej imorgon åker vi väl. Ska innan hinna gå upp till min morbror och jobba lite. äta sushi för första gången och ja, åka iväg.

Efter alla samtal och bokningar fick jag ia alla fall gå iväg och jobba lite. Skrev även ut lite olika typsnitt för en eventuell tatuering, WII to the HOO too the HOO HOO!
Kom hem, käka, åka till stan med mami, mötta Idsala, Idsala donerar blod, vi går hem, det börjar att SPÖREGNA och vi var mest tacksamma över att vi inte valde en dag med vita tröjor. Ja, för så mycket regnade det. Från stekhett till spöregn, fröken Växthuseffekt - kom med någon nytta!!
Vi gick upp till henne, ja...alltså inte fröken västhuseffekt, utan till Idsala där vi åt fuuud och åt tårta eftersom mamma my fyller 60 år idag!

Kom hem, duscha och åkte runt halva Södertälje. Först för att jag var tvungen, sen för att vi vänta på en kvinna som vi skulle till. Vi yra på Ica maxi och sen, ja, halva Södetälje och sen fick vi äntligen komma!
Kom hem för nån halvtimma sen. Det är sjukt hur hett det är!

Puss

Kommentarer
Postat av: elisha

hahahaaahah fru växthuseffekt påminner om när jag frågade för ett tag sen vem moder natur va!:D

2009-08-05 @ 14:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0