Arriiibbaaa

Jävla skit, jag råka precis få bort ett helt inlägg genom att klicka på fel knapp.
Orkar inte skriva och hålla på, jag visar bara ett inlägg som knäppis-lollo skrev för ett tag sen, det får mig att skratta ganska mycket.


Här är skolan i Mexico City, grymt fin utanpå, ser väldigt preppy ut, men inuti är den supermodern.
Hittade tyvärr ingen sådan bild, så ni får visualisera det i huvudet istället...=D
Jag längtar...

Jag sitter här med Z, den gamla trollpackan, och försöker skriva lite, men det går inte så bra just nu.
Har hamnat i en svacka och sitter bara och tänker på mammas pojkar som jag ska se ikväll.
Har bara sett ett och ett halvt avsnitt tidigare, men sedan Z imiterade Bobby och hans mamma tidigare idag blev jag grymt sugen på att se. Jag höll på att garva ihjäl mig åt Z:s Bobbyimitation "Men mamma sluuutaaa" och hans mamma "utttan trosa, utttan bh!?!?"...AHAHAHAHA....

My god, vilket psyko jag c-uppsatsar med.
2009-12-03 @ 16:16:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)

Sista meningen är bäst Hahahahaha

Och så citerar jag ett slut på ett annat inlägg:
Snart åker jag till Mexico med Z och J!!! Fan va kul det ska bli!! ARRIIIBBBAAAAA!!

Med en tequila i handen, en sombrero på huvudet och en siesta i eftermiddagssolen ska jag ta över Mexiko!

Tres amigos säger jag bara.

WIHOO!! Det bästa är att när jag satt och fick fnatt i skolan om att vi snart skulle slippa dessa datasalar och matlådar och hela fanskapet så kollade hon bara konstigt på mig, det är hon som längtar mest! hon!
Hahaha
Det var en dag eller en händelse som fick mig att bli så jävla arg så jag orkade inte ens att längta till Mexico. Efter ett tag, senare på dagen så frågade hon mig vad problemet var

- Hur arg är du egentligen? Du har inte ens NÄMNT mexico idag!

Haha bästa. Vi kommer att ha kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0