chips - (s)

Löste ni rebusen övanför? Jag vill inte att "the stat" ska förstå att jag bloggar om dem och avslöjar hemligheten om vaccinationen förstår ni väl?

Kom inte och påstå att jag snackar skit och bara har en jävla livlig fantasi. KÄNNER JAG CHIPPET I ARMEN SÅ GÖR JAG DET, OKEJ?!

(Its coold in the dessert [...] noobody sees, nobody - but MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE) hej rysningar. varje gång.)

Hoppas att alla miljoner vaccinationer som jag ska ta i veckorna kan döda chippet, det är ju lite därför man måste vänta tre veckor innan man får ta alla andra sprutor efter svinisen. Så att chippet ska hinna mogna och etableras i köttet. Och testas.
Lägligt att FRA lagen precis börjat gälla också. Inte konstigt alls va?

Förstår inte "the stat" att det man gömmer i snön ändå dyker upp på våren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0