denna oklara anledning

Lördagmorgon, god morgon!

Vaknade till liv och hann med frukosten med familjen. Ganska bra att vi inte gick ut igår ändå!
Efter frukosten började jag, av en oklar anledning att testa massa klänningar. Detta gjorde att även Fabbe och Elisha hängde på. Sina mest på sängen och kolla på oss med stora ögon och önska att hon var några år äldre.
Pappa tyckte att vi mest att vi var konstiga som testa massa av just den oklara anledningen.
Jag sitter fortfarande med min rosa volangklänning på, fortfarande av den oklara anledningen...
Nu är det bara jag och de två yngsta hemma.

Jag sitter vid datorn och lyssnar på massa skön musik och sneglar på lussebullen brevid mig. Jag håller med storstadspojken som skriver att lussebullar är värre än heroin - VAD GOTT!
Berättade jag förresten att när vi väl kom till Bacino igår så käkade jag ännu mer lussebullar?
(Zalga sluta skriva för längesen, hon äter lussebullen helt frenetiskt och galet)

Mmmm, ni förstår att lussebullar och choklad kommer på samma nivå va?
Och jag säger samma sak som storstadspojken igen, från och med igår så äter jag MINST två lussebullar om dagen. Detta innebär att kroppen sakta med säkert kommer att uppta lussebullens form. De goa bullar!

Näe, men jag kanske ska ta och klä på mig riktiga kläder. Men klänningar är ju så jäkla bekvämma!
Tjarrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0