eighteen

Alltså, ibland kan jag få såna begär efter att blogga. Äntligen är det kul igen!
Jag ska snart starta en ny blogg inför mexico, då bloggar jag inte lika mycket här. Kanske om jag vill skriva av mig mer personligt och så, men den nya ska jag "göra reklam" för så.

Under c-uppsats tiden så var det ett tag då jag verkligen funderade på att stänga ner bloggen helt och hållet. Jag ogillar egentligen tanken av att det känns som att folk står bakom naken på mig och nosar på allt jag säger, skriver, gör och tänker och försöker få en vinning av det. Men där är folket förloraren egentligen, för om man tror att det här är allt så är man bara dum.
Det är lite därför jag inte gett ut den här adressen till folk utan jag vet på ett ungefär vilka det är som läser här.

Anyway. God morgon!
Igår var jag tyvärr tvungen att stänga av min julstjärna som lyser upp mitt rum så mysigt. Rosa/rödbelysning är grymt mysigt, men inte när man vill sova.
Sen har kommit på varför jag inte sover lika djup som jag gjort på senaste, jag är utvilad!
Jag sover liksom, normalt nu. Jag vaknar av ljud. Men ändå inte lika mycket som innan. Men aabsolut inte som de första nätterna, herrekud asså.
Jag sov läskigt djupt. Men skönt ändå att få känna på det. Men jag är en kontrollerande människa så det passar mig bättre att kunna vakna till en nål som ramlar två km bort...eh typ.

Alltså! Vilket vinterland, ÄLSKAR!
Min mamma höll på att tuppa av när jag fråga om pulka, om vi har en hemma.

- ... zälgä...alltså...ejni du tar din examen, ska du åka pulka?
- MEN JA! har vi en eller inte?
-......alltså tänker du lite på vad folk kommer att säga när de ser dig åka pulka?
- Men jag kan åka nu på dan
- så att folk verkligen ser dig?
- men på kvällen då! jävla arbetslösa syrianer
- hahaha du är störd, 22 år och åka pulka
- men har vi en eller inte?
- nej du hade sönder den sist du åkte!

haha summa kardemumma: jag är den enda roliga i familjen som åker pulka för det var många år sen jag åkte sist!
menjag tror min mamma ljuger lite för mig, omöjligt att ingen åkt sen gymnasiet typ
hahah då åkte jag sina och frans på bårstafältet, jävla snö det var då också!

Vet inte vad jag ska göra riktigt. Men jag måste faktiskt ta mitt ansvar och gå ner till bacino och plugga lite, köpa miljoner vaccinationer som jag fått utskriva av min läkare (äntligen en flexibel läkare i denna värld) och eeh, kanske köpa en pulka :D

När jag vakna imorse så hade jag en veronica maggio låt i huvudet, mycket konstigt.
Sen har jag ringt och avbokat mina vaccinationer i jkpg. gött
Ätit frukost, gjort mamma ledsen över att jag åt skogaholmlimpa istället för hennes färska bröd som hon bakat hela morgonen.

wihihi jag är längtar till min framtid

nu ska börja bädda sängen klä på mig dansa och studsa ut i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0