en godbit

Nämn något som gjorde dig glad igår: Vår mysiga "pokerkväll" med massa gott.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sooov 

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här vid datorn.

Det sista du sa högt: Laljo tobo (God natt)

Det senaste någon sa till dig: Laljo tobo Zälga

Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten och bubbelvatten

Vad var det senaste du åt: En pastasallad från Bacino

Vad var det senaste du köpte: Förutom maten, mitt vaccin

Vad är det för färg på din ytterdörr: Beigh, trä?

Vad är det för väder hos dig nu: Mysig men kall vinterkväll

Godaste glassmaken: Choklad! Men päron är också yumm!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Sover du tungt: Inte det minsta, TYVÄRR

Drömmer du mardrömmar: Nej, tack gode gud.

Trivs du med ditt jobb: Jag har inget haha

Favoritklädsel: En klänning med ett par fina ballerina eller converse.

Favoritlåt just nu: hatar såna frågor! I just can stop loving you - michael jackson

Vad ser du om du tittar till höger: min dörr som står öppen och kläderna som hänger bakom den

Vad gör dig glad just nu: Att julen är ett par dagar ifrån, nyårsafton veckan efter och mexico.

Vad ska du göra härnäst: Sova!

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Är trött! Trött på att tänka på allt jag måste hinna med också.

Favoritgodis:  Också en omöjlig fråga! Jag gillar typ, all godis. Men mest choklad och laktrits.

Kläder just nu: Svart underdel, svart linne, grå kofta.

Sommarplaner: Vet inte riktigt hur det blir. Men det som är givet; farstanäs, femfemnoll, bacino, bröllop, barolo, uteserveringar, promenader (någon kommer att lyckas övertala mig) och sånt.

Hur många kuddar sover du med: Jag har ett huvud, så en!

Spelar du något instrument: Tyvärr inte. Har velat lära mig gitarr och piano ett tag. På fritids i mellanstadiet lärde jag mig lite piano, så kul!

Morgon eller nattmänniska: Som sagt, jag är människa under hela dagen, mer eller mindre...men jag är sjukt pigg på morgonen efter morgonkaffet. Så morgon?

Vad är viktigast för dig: Familj, vänner (och att dessa är friska) att ha mål och chefen däruppe.

Är du kittlig: Haha, njaa. Jag får mest ont.

Snarkar du: Nej tack

Stjärntecken: Hahaha vädur! Jag uppmanar alla att läsa Idsalas horoskop (oxe) i newz tidningen!

Äckligaste insekten: Alla insekter är ju äckliga, förutom typ...den vanliga svarta myran. De är söta.

Längtar du mest efter just nu: Att få allt klart! Och mina julklappar hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0