En mycket intressan lista... ... ...


1. Hur imponerar man på dig? Jag imponeras av mycket och många.

2. Vad åt du senast? Typ tre lussekatter som Fabbe hämta till mig♥

3. Har du fått någon komplimang idag? Nej, inte om man räknar med att mamma sa att min rumpa blivit mindre...

4. Har du varit med i en rättegång? Ja, det var någon skiljsmässa som inte gick på vals. Var där pga en journalistövning som vi hade i skolan. 

5. Som vän är du? Eeh, jag vet inte riktigt. Rolig?

6. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Måste ha varit då jag åkte ner från Södertälje - Jönköping med Rikard.

7. Din bästa killkompis? Francisco Andrés Delgado Figari!

8. Om du vaknade upp - utan kläder - brevid peder fogstrand och du bara fick säga ett ord innan du gick, vad skulle det vara? Gråta ihjäl?

9. Har du varit utomlands? Ja.

10. Har du sett din bästa vän naken? Jag har inte bara en bästa vän

11. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Bröllopet mellan kusinen och Gina

12. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Jag blev utskälld i två veckor pga att en lärare ringde hem EN gång, och då hade jag "bara" blivit utslängd från klassrummet och gått ifrån istället för att väntat tills jag blivit insläppt igen...

13. Var är dina syskon just nu? Fabbe här, Elisha i kyrkan och firar Lucia, Sina scaniarinken och lussar

14. Vad var den senaste drömmen som du minns? Natten igår var så sjuk så att jag inte ens kunde beskriva den (aldrig hänt innan) men annars så är det den där drömmen då min stol fick "gelében" av snyggingen som log mot mig.

15. Vem ringde dig senast? Mami

16. Vilken tid gick du upp imorse? Strax innan tio. Vill fortfarande veta vem det var som ringde och ringde utan att fatta och lägga på.

17. Vad ska du göra i helgen? Imorgon ska jag fixa mat med pappa, läsa uppsats, kanske till badhuset och kolla på syrrans skämthopp. Sen ska vi fira lite på femfemnoll med Ladies night! 

18. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Jag är på jobbet  och sen ska jag träna faktiskt. Ska Sibar jobba på waynes?"

19. När var du riktigt sjuk senast? Månadsskiftet augusti/september. 

20. Fem saker du alltid bär med dig? Mobil, mina kort i korthållaren, läppsyl, nycklar.

21. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov väldigt gott och drömde godare.

22. Vad är det första du gör på morgonen? Tar på mig pyjamasbyxor/morgonrock (om jag är i jkpg) här hoppar bara jag ner från sängen och går ut från rummet?

23. Vilken är din favoritfilm? Har nog ingen speciell så, klassiska disney och astrid lindgren, blood diamond, iron man, armagaddon och lite andra som jag inte kommer på nu..

24. Favoritgrönsak? Ååh gillar nog allt förutom surkål, tror jag att det är? Gröna små bollar som smakar riktigt illa.

25. Vilken låt lyssnar du mest på just nu? Man fan, omöjligt! Har alltid en spelningslista på c:a 40 låtar om dagen som jag lyssnar på. Sen byter jag varje dag, vissa hänger med ett tag men annars byter jag. Ett par ex som jag lyssnar på; Seal - amazing, all saints - never ever, foo fighters - live at hyde park My hero, carola - himlen i min famn, jay sean ft lil wayne - down, imogen heap - goodnight and go osv osv osv. Fin blandning va?


Kommentarer
Postat av: Gina

Kul o läsa att du skriver om mej då o då hahaha,men ännu roligare att Bambi nämns oftare :)Klart jag läser din blogg!!

Pusss!

2009-12-14 @ 00:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0