Hemläxan

Får se här om jag lyckats pricka av något på min lista som jag skrev förra (?) veckan.

Veckans måsten

* Skriva på uppsatsen
   - resultatdelen, resultatanalys, diskussion.
KLAR!!
* Hämta ut kontrakt för andra hand uthyrning Gjort, skrev dock under på fel plats, jag vet, klumpighetens mästare. Måste tillbaks och få nya kontrakt.
* Sälja min säng jag har inte sålt den utan ger den till Samoras familj.
* Annonsera ut mitt gymkort - nja, har frågat runt men ingen som nappat.
* Be pappa säga upp mitt internetabonemang + frysa mobilabonemanget
* Skicka in alla papper till Mexikanska ambassaden - håller på med det nu! Tagit foton, hämtat ut papper från skolan.
* Handla
   - toapapper
   - smör
   - bröd
   - frukt och grönt
   - MAT

Saker som redan har fixats:
* Hyran
* Elräkningen
* Köpt och betalt biljetter till Mexico
* Skickat in CSN papper med I.K underskrift och stämpel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0