I dont wanna ever feel like I did that day. Take me to the place I love, take me away

Halloj!
Här sitter jag och sjunger (som vanligt) och väntar på en del. Typ, på orken att gå upp och sminka på ett ansikte, att tvätten ska tvättas klart å att jag kan lägga in det i torktumlarn, på att tjejerna ska komma hit. Fast det slog mig precis, vi bestämde aldrig att vi skulle ses här...

I all afall, jag är HEMMA och första ölen ligger redan och simmar i min mage. Gott!
Jag uppdaterar sen om det senaste, det har varit MYCKET BERG OCH DALBANA. HErregud.

Men nu är jag i alla fall hemma och det är allt som räknas just nu.

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra helt exakt. Vet bara att vi ska dricka. Sen om det blir på saint (lugnt) elle rpå 550 (iofs också, lugnt...men stället är väl inte lika lugnt...haha)
Imorgon är det också fullt upp! Som det alltid blir. Jag har en del att göra, saker jag sagt att jag ska göra, massor...sen hur det ska gå ihop vet jag inte riktigt ännu, men det tar man imorgon :-)

Nu är tvätten klart!
Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0