iPhone

Jag är själv lite chockad över min plötsliga kärlek för iphone.
Har aldrig ens tänkt tanken på att köpa en själv eftersom den inte lockat överhuvudtaget. Inte ens när någon snubbe i Södertälje tog fram sin iphone i början på förra sommaren och skröt om den. Eehh..

Men nu blir jag faktiskt lite sugen på en. Det kanske har med att jag är ganska mobillös just nu men jag tror inte det. Synd att mitt ha-begär inte har någon datumstämpling, det kommer lite väl olägligt. Hoppas dock att man kan köpa en billig jävel i mexico! Annar så blir det en i sommar =)

Fatta att surfa exakt överallt? DRÖM!

På tal om dröm, snart ska jag få drömma. Jga ska bara skriva lite mer anteckningar.


Gonatty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0