ouäh

Fan, jag tror jag åkt på en magkatarr.
Det började nog redan igår, bara det att jag inte tänkte på det mer men imorse så fick jag ont av mackan och då trodde jag att det bara berodde på att jag åt så fort.
Men efter lunchen fick jag ont igen, sådär matkatarr:igt haha

Och nu blev jag så frustrerad och fråga Lollo varför jag känner mig hungrig hela tiden och det ska tydligen vara pga magkatarren. MYSIGT!

På lunchen gick jag och hon till min fastighetsbyrå grejsimojs och hämta ut kontrakt så att Kassi och jag skriver på, då får hon min lägenhet i andra hand. Wiieee. Då är det löst!

Nu ska jag köra på hard core här för vi vill hinna med Idol ikväll och då blir det bara ett 9 timmars pass idag då jag och lollo tog sovmorgon till elva, busigt va? Haha

TjarÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0