que?!

Mitt huvud just nu...det är inget att leka med alltså.
Vi sitter fortfarande i skolan och precis då vi hurra över att få gå hem så kom jag på att vi måste skicka in våra ansökningar om kurser och aktiviteter som vi får gå på, nån extra grej, i mexico.

Vi hade redan valt kurser innan men nu har de skickat en uppdaterad lista med ENGELSKA kurser. BRA. Speciellt bra med tanke på att de roligaste kurserna ställts in. Och att den spanska kursen är så jävla stor och lång så den krockar med de andra kurserna.
Men det är löst, FOR NOW. Det lär bli ganska många ändringar och ganska många sura miner den första veckan då det kan bli många ändringar.

Nu har vi valt extrakurser som Boxning, tennis, digital foto. det fanns massvis med grejer att välja men allt krocka med lektioner. TRÅK!
Vi har skrattat så jääävla mycket åt alternativen. Hahahahah aman fick ju bilder i huvudet

Så ska man fylla i alla kurskoder. MY GOD. Översätta från spanskan å allt också.

Men nu är jag helt slut och ska gå hem och läsa reseberättelser om mexico och typ..ÄTA!!

Om ett par timmar sitter jag här igen...tröstande! herråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0