rödtjut

Tja,

nu är jag hemma. Så sjukt trött.

Tidigare ikväll så bestämde jag och Ilham och min syster oss för en fika så vi drog ner till vårt andra hem, bacino - som numera är vårt andra hem på ritkigt eftersom min kusin numera är chefen där. Haha
Hur mysigt som helst. Vi satt där väldigt länge. Sibar vakna och joina oss, sen kom Idsala och efter ett tag kom även mina mostrar hehe

Sen blev klockan mycket och vi åkte upp till berget där Ilham käka en jäkla kebabrulle i bilen, jag höll på att spy av lukten så jag fick stå utanför! Fabbe också iofs, vi planera nyårsafton haha
Sen åkte vi ner till saint där vi drack lite vin och pratade. Nu är jag slut, som sagt. Så jag ska bara skriva klart en lista som jag började på innan idag, men hann inte göra klart då ilham kom. Så jag publicerar den snart, sen ska jag zzzzzzzzzzöva. Mmmm gottit!

Är proppppppmätt, käka (drack?) precis en skål med linssoppa. Också gott!

Och Gina, läser du min blogg? Snacka om chock av kommentaren! Hahah väkommen anyhow! Puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0