Tecken

Ni vet innan då jag skrivit om tecken som dyker upp just då man ska ta beslut och annat smått och gott. Det behöver i och för sig inte vara beslut och sånt viktigt heller, men ni vet då jag fick massa tecken om England och typ INGA om Holland?

Ja! Igår på kvällen då vi lämna skolan så slog det mig att det bara är 28 dagar kvar tills det att vi lämnar Sverige för Mexico i ett halv år och då sa jag det till Lollo. Och då gjorde vi vår rutin i flipp som vi gjort i typ två veckor nu.

- Aaaarriiibaaa!
- Meeehicoooo
- Tequilaaaaaaa (trots att ingen av oss gillar det, haha)
- AAaarriiibbaaaaa
- Takteraaasss
- Soooooooool
- Straaaaaaaaaaand
- SPRINGBREAAAKK

Å ja så kan vi hålla på att tag. Haha

Å ni som inte vet om det, typ...de flesta, för ingen frågar mig ens. Så skriver vi om hur Unicef, som ickevinstdrivande hjälporganisation använder sig sociala medier (och några underfrågor på det).

Ja.
Och när vi satt hos henne
och satt och hällde upp maten från såna wooklådor som man bara ser påfilm typ så bänkade vi oss framför TV:en för att kolla på en film med Sandra Bullock. Och den gick på fyran och i den kanalen så brukar man ju presentera filmerna.
Då kollade jag på TV:en och ser att filmen heter just 28 days!
Och vad pratar tjejen på tv om?
Om unicefs nya kampanj om att köpa typ myggnät och sånt i julklapp.
TECKEN TECKEN!

För två månader sen kände jag inte ens Lollo. Än mindre prata med henne. För tre veckor sen bestämde vi oss för att flytta till andra sidan jordklotet ihop och dessutom bo ihop.
Om inte det är spontanitet och leva livet så vet jag inte ritkigt hur jag ska leva.




In recent years, within the younger crowd, Acapulco has made up some ground on Cancún as a popular spring break destination. This growing popularity may be because Acapulco offers a different unknown experience when compared to Cancun. Apart from just the beach, Acapulco's best known island Roqueta, is a great attraction which is typically reached by glass-bottomed motor boats (enabling a clear view of the sea bottom). As in Cancún, water sports such as water skiing, para-sailing, scuba diving, deep sea fishing, sailing and snorkeling excursions are available in many price ranges amongst the picturesque coastal waters.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha... livet livet livet

vilket härligt äventyr,

En lampa släcks

En annan stärks

Bara man ler, samvetets väg.



Mexico är bra, holland är blääää

Solen som är, hittar du där

Så skriv färdigt skiten

Och släng dig på en plan

2009-12-06 @ 18:00:53
URL: http://kokolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0