ticktackticktackticktack

Alltså, hallå?
Vart försvinner tiden? :-(

Nu är jag äntligen klar med nyårsresumén med bilder som tar upp till en halvtimma att kolla på. Lägg på övergångar, "årets..." -rutor, kommentarer till OCH låtar. Det tog sin lilla tid. Som tur var så krångla inga större saker!

När jag ska hinna packa vet jag inte riktigt:-( Jävlaskit! Kan inte mexico vänta lite?! perkele. Skönt att vi har söndagen att "vila ut" på, det är om vi ens får ett hotellrum..Och trots det lär vi gå upp tidigt och leta hus att bo i. Ok, jag kanske längtar lite ändå :-)

Datorn är j ä k l i g t  seg just nu pga klippet som publiceras. Funkar det inte imorgon så gråter jag.
Imorgon är det tidig uppgång för att pacelipacka, åka till frans med present och sen ska vi till systemet och handla och jag måste hinna kika på en grej inne på kappahl. Varför har jag inte tänkt å den butiken innan?
Å så ska jag köpa en till resväska, för tydligen så kan vi ha med oss två väskor på 23 kg ändå. Orkar inte kolla upp om det stämmer ens utan vi kör!
Sen är det bara nyårsförebelserna, duscha, torka å fixa hår, smink, kläder osv osv. Hej stress!

Nu ska sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0