was it that I never paid enough of attention?

Blöööh jag vill hem nuu

På lunchen satt jag och härmade Bobby och hans mamma från Mammas pojkar och lollo tyckte att det var så kul så hon ville se programmet ikväll. Vi får se om vi hinner hem tills dess.
Fan, jag är KONSTANT hungrig! Jobbigt när vi inte ens hinner käka eller fixa en matjävlalåda.

Just nu sitter lollo och göra något skittråkigt och jag sitter bara och tjatar om att få gå hem haha
Innan dansa jag indiandans och sjöng för henne, utomhus. Det var en av kings of leon låtarna.

Vi har på oss våra forskarmössor konstant också. Vi tar av oss dem när vi kommer hem för då forskar vi inte längre.

Kan inte alla ta och hålla lite tummar för mig för att jag ska få komma hem nångång nästa vecka? Snela? Snell hest!

Puss

Ps: sitter och kollar lite saker som jag "måste" köpa innan mexico. Typ skor, väskor, träjor. KLÄNNINGAR och annat smått och gott. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0