WEEEEEEEEESTLIIIFE

Halloj!

Sitter på skolan just nu istället för att vara hemma i Södertälje, duscha och fixa mig för firandet av sisco. Jävlaperkelevittocuppsats!!!
Men det känns ganska skönt att få se lite ljus i den mörka, djupa tunneln. I två dagar (kvällar) har jag och lollo sprungit fram och tillbaks till vår handledare för att försöka lösa vår resultatdel. Ibland forska vi in i det för djupt, ibland blev det för plant men ändå för djupt, vi förstog lika lite som en två åring ungefär. Men det är svårt för båda delarna också att hänga med eftersom vi är helt insöade i analysmatrialet och handledaren ser resultatet med ganska klara ögon och hänger inte med i vårt sätt att tänka.

Äh. Tredje gången gillt blir det väl!

Igår hann jag med Hemköp innan stängningen och köpte med mig falukorv, blodapelsin och youghurt med jordgubb och vaniljsmak. Mumms.
Falukorven var till idag, jag fixa matlåda till mig, agnes och lollo och det blev lite över så niu sitter lilla ninna och äter upp resterna ^^

Igår blev jag så överlycklig över att Tove åkte ut, killarna är helt klart bättre. Min älsklings Calle är i final! Wihooo blev kär redan vid audition alltså. Och Erik kan ju ingen snacka om!
Men min lycka gick inte att mäta när jag fick se Westlife igen! Herregud!!
Jag låg i min morgonrock och var helt i extas, jag blev den lilla fjortis zalga all over again. Ååå mina irländska kungar :D
Synd att den som numera är snyggast är bög, det är ganska typiskt. Men nicky har alltid varit favorit. Och sean gillar jag mer och mer. Kean tycker jag om bara för att stackarn inte alls ser bra ut. Men jag gillar honom ändå. På nåt sätt. Hihi

Jag hoppade av glädje när Calle gick till final! Jag sparkade av mig mina rosa tofflor i extas haha
En hemlis: jag ringde och rösta på honom. Hahah

Nu ska jag sitta här och låtsas vara glad över att behöva sitta här på en lördag och skriva c uppsats istället för att dansa dansa dricka dricka
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0