En dålig och en bra nyhet

Ja, det är det jag har med mig i detta inlägg. Förutom det tråkiga där jag berättar vad jag gjort, gör och ska göra.

Pratade med Idsala innan som berättade att det är en fest planerad på lördag, å jag som tänkt att göra något helt annat efter konserten! Men jag kikade till schemat för att säkra att ingenting har förändrats, eftersom de ändrar oftare än de byter underkläder.
OCH det har de självklart! Så istället för att åka hem på torsdag så gör jag det på fredag. Det var den dåliga nyheten.
Den braigare nyheten är att min nästa lektion veckan efter inte är förrns på onsdagen! OM de nu inte lägger till någon lektion eller så.

Vad har kvällen erbjudit då? Godis, dator och tv. Vi kollade på Zohan filmen - har du sett den Idsala?
Ilham, har du sett Zohan-filmen? Hur var utgången och skidresan förresten?

För lite mer än ett år sen (2/2):


God natt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

killarna pa utestallet kallade det bogkvall men jag klaga inte :: skidresan va sa javla skoooon!!!!! tror fan jag e proffs nu :P har dock javligt ont i vaderna nu

2009-02-09 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0