GAH! Vååååååren



Ååååhåhåå det pirrar i hela magen! Klockan är snart tre och solen gassar pååå..jag SER den blåa himlen till och med. Inte molnfritt men så blååå..och SÅ SOLIGT!

Igår kväll när vi åkte hem från festen så snöade det jättemycket, snöflingorna var som fina bomulstussar! Och idag är det vår. YAI. Eller ett första tecken på att våren är påväg i alla fall.

Gick upp vid 13 idag. Gjorde lite pannkakor och nu sitter jag mest här och degar. Ska gå över med mobilladdaren till grannen först som jag lånat. Eftersom Nicoles systser snodde min fungerande laddare och lämnade hennes ofungerande här, då hon var här i förra veckan. Han skulle ha fått den igår till och med, men jag var inte hemma! Sen så ska jag nog gå ut en sväng, bara för att få lite suul. Annars så har jag inga speciella planer än att kanske dammsuga lite å så!

Vem vill ha some panncakes with icecream and strawberry jam? Kan ingen komma på besök till mig snart? Hello! Jag är ensam hemma näst-nästa helg, feel free to come people.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0