gårdagens "hollywood:entourage"fest

Halloj!

Jag har precis gluffsat i mig frukost, så hungrig som jag var!! Ska snart upp för att klä på mig å så..en eftermiddag full med föreläsningar väntar. "24timmars webben" vet inte riktigt hur fantastiskt spännande det låter, för det gör verkligen inte det.

Ja, vi var ute igår. Jag har aaldrig varit så trött inför en fest som jag var igår! Men jag har också aldrig varit klar i tid så som jag var igår, yei. Vi gick till förfesten där det bara hade kommit tjejer..å jag som hatar tjejer. Men så länge de är nyktra så är det ändå ganska Ok. Vi satt och hade det trevligt, prata och lärde känna varandra. Sen kom killarna och det hela blev lite roligare. Jag och Nicole gick ifrån för att träffa K som hade biljetter nere på Kåren. Det var SVINKALLT. Det blåste in i helvette så mycket. Dessutom ligger kåren precis i utkanten av vättern (avståndet hem till oss från vättern är äändå..typ, 50 m hehe) vi typ..flög. I Ballerinas (med strumbyxor) och korta klänningar (utan någon kofta, men med jacka) K A L L T som sagt.

Biljetterna fick vi inte så vi gick ner dit i onödan. Påväg hem träffade vi Patricia som ville skjutsa oss till stället som festen var på. Hahahha..alltså, fester ligger på gatan brevid oss. Hahahahah det var så kuuul.

Själva festen var Ok faktiskt! Mycket mer folk än väntat. Men vid den här tiden hade tjejerna börja bli ganska så fulla och det var inte bara en, eller två eller fem kommentarer man fick. Dessutom tvinga en tjej mig att ge mitt nummer till henne. Så när jag stog och dansa med Patricia (som inte tillhör kategorin jobbig-onykter-tjej) och"I kissed a girl" låten kom så var det bara att fly fältet. In på toan med dig!!
Ääääääärligt alltså. Jag tycker synd om alla killar.
Och det doftar inte så gott när man är nykter på ett uteställe. Och att gå ut nykter en kväll får en att vilja vara nykter i resten av sitt liv. Vid halv två trippade jag och Nicole hem på de svinhala gatorna. Vi trippa som möss i vara high heels.

OJ jag börjar om en halvtimma. Måste springa. PUSS

Kommentarer
Postat av: iii

woooow ska du äntligen på dejt??!!

2009-02-12 @ 13:05:04
Postat av: Anonym

2009-02-12 @ 15:42:54
URL: http://ajajajja.se
Postat av: SVAR

IDSALA: EAT MY SHIT!

2009-02-12 @ 15:43:14
URL: http://ajajajja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0