is off to london now!

HEELLLOO!

Sitter nu med en öppen väska och ska bara slänga in en handduk sen springe rjag ner till idsalas port. vid 15 flyger vi. tänk på oss!!

Mammas arbetskollega har spått oss. Jag har tydligen många människor som tänker på mig utan att jag tror det. en av dem är väldigt nära mig, rent fysiskt alltså. Coolt. Om två år kommer jag att lyckas med något!!

Idsala kommer att hitta sin kärlek snart WEEEEEEY. Men hon är fortfarande sjätteväxeln även i spådrömmarna hahaha
Hon tyckte att "vi ungdomar" har för mkt på g i vårat liv. hon sa att jag har för många bollar i luften samtidigt, har ingen tålamod och att jag vill att allt ska hända NU. Ganska sant.

Nej, men vad sägs om att priotera resan nu! Vi hörs säkertikväll PUSSELIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0