Jobbiga asshole pedagoger

Det var längesen jag satt i skolan (datasalarna) för att plugga. Första året så bodde jag i princip här och lärde mig alla mönster som sker i just datasalarna.
Pedagogerna. Aldrig har jag sett en pedagog sitta och skriva ett arbete själv. Alltid i en grupp på minst tre stycken. Sen ska de självklart öva på deras löjliga presentationer i två timmar - i en datasal. I EN DATASAL. Människor! De är så dåliga, rent retoriskt också.

Dessutom har de alltid, antingen jobbig röst eller en jobbig dialekt. Så man sitter och irriterar sig på dem, försöker att ge dem mördarblickar men förgäves.


Fan vad jag har lust att bitchslappa idioten som sitter på ett bord och rent diktatoriskt säger åt alla i gruppen hur de ska göra och vad de ska säga. MED EN JOBBIG RASPIG RÖST.

God.

AA det är en bitterfittas blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0