min första dag på

Kaffet har precis bryggt klar. Snart så.
Det blev inte så mycket bloggande under dagen. Det gick superbra att köpa skor! Hitta första bästa typ. Vita och babyblåa. Sen när vi gick till gymmet däremot blev det problem, exakt som jag trodde. De skriver bara på ettårskontrakt och jag kommer ju inte att bo här i ett helt år, dessutom har jag tre månader som ska frysas och kunna användas efter detta år. Vi försökte med en massa knep, kollade igenom kontraktet för att hitta något hål som vi kan smyga ut ifrån. Men det löste sig, inte till 100 men det kommer säkert att gå bra!

Det första vi gjorde var att värma upp lite, jag sprang till och med haha
Sen gick jag mest och testade maskinerna, de som jag kännde igen vill inte börja innan jag fått en tid med en personlig tränare. Gick hem och åt nudlar. Och skakade och skakade, av kyla. La mig en stund och vila. Gick upp och fixa lite grejer och sen var det dags för mitt första aerobicspass.

H e r r e g u d. Vad jag är katastrofaaal! JAg hängde inte med nåååååånstans. Stog mest där som ett fån och kännde mg som en Idsala. Jag vill minnas the days då jag mamma, sibar och moster åkte iväg på aerobica två ggr/veckan! Då kunde jag hela passet utantill, typ. Oh the glory days..
Jag ska testa lite annat innan jag vågar mig på ett sånt pass igen.

På kvällen blev det middag och framåt halv nio.halv tio tiden så ville jag sova(I know!) men Nicole ville kolla å The notebook (dagboken) för typ tredje gången den här veckan. Så vi gjorde det. Och så fick vi ögonen helt uppsvullna innan sömn.
Nu MÅSTE jag äta frukost. JAg börjar om 30min! PUSS

(Vi får se om det går att publicera, bloggen har nämligen jävlats med mig)


Kommentarer
Postat av: josefina

Vad händer för dig på allahjärtansdag då?

2009-02-11 @ 08:00:40
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0