TGIF





FREDAG! Hur skönt som helst. Speciellt då jag vet att jag är hemma i Södertälje ikväll!
Det är jättekonstigt, för jag har knappt tänkt på att jag ska hem. Jag vaknade imorse och efter en halvtimmas segande i sängen slog det mig "ahaa..är det fredag idag? jaha.." lite så.

Jag vet att ni sitter och är förvantansfulla och vill veta om jag dör träningsvärks döden! (Eller inte)
Och...aa jag gör nog det. Det är inte lika illa som jag trott, jag KAN lyfta upp ett glas vatten och dricka det (kunde det inte igår kväll) och jag hoppas kunna gå ner för trappor också. Men med tanke på hur mycket tid jag la på stretchingen igår så borde jag egentligen inte känna något. Men så är man ju lika tränad som en 71åring!

Nu ska jag brygga mig lite kaffe och äta frukost. Puss

Ps: vi har redan börjat helgen genom att spela ashög trance musik i hela lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Fabbe

man stretchar inte för att man inte ska få träningsvärk..daaah:P

2009-02-13 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0