this past sunday

Vad gjorde vi i söndags? Jag minns inte riktigt allt. Men vi började nog dagen med att leka hemma hos oss? Aaaaah nej..nu slog det mig! Söndan var ju alldeles underbar.
Jag ringde Sibar, det första jag gjorde på morgonen. Ingen var hemma, sov alltså riktigt mycket. Ringde och kolla när resten skulle komma hem frånkyrkan så att jag kunde få skjuts till lina hage.
Väl där så åt vi våfflor. Jag, Sibar, hennes föräldrar + ena bror + hans fru+ hans frus syster + min moster+ hennes man+mammas moster. Ja, vi var ett härligt gäng! Sen kom morbror som bor granne med Sibar upp.

Åh, det vattnas i munnen bara jag tänker på våfflorna. Yammi.
Sen åkte jag hem. Och då kom Idsala och vi lekte lite medans Sibar var på någon feministföreläsning. Hehe
Efter det så åkte vi till heron (söndag - daah) vi käka och sen kollade vi på valkyria. Snygg film men..ändå så, you know. Man visste ju att deras uppdrag skulle misslyckas å så. Förutsägbart men bra gjord!

Efter det åkte vi bara hem. Yei.

Så söndan var våfflor och bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0