i party with my pain! ..and candy

Här sitter jag i...oj, jag ljuger, jag ligger i min säng och softilerar. Om en vecka är jag back in town i Södertälje! Jag ska försöka att övertala Samora att åka upp med mig:-D

Fan, hemköp är dyrt. Det slog mig lika hårt som det gjorde första veckan här. Annars så har jag inte tänkt på det så mycket, hört folks snack och så men inte brytt mig. Men herregud, jag köpte två färdiga soppor. En som bara skulle värmas upp och en i pulverform som man ska blanda med vatten och mjöl. Sen köpte jag favoriten, Eldorados tortillas chilichips.
Vad gick detta kalas på tre varor? 60 kr. För soppar? ÄÄäääärligt alltså.
Jag har bara ätit en soppa idag..tänkte ta den andra till middagen men mitt godissug slog till så jag var tvungen att handla en godispåse för 50 kr! Nu ligger jag mest här och mår lite illa. Allt är självklart inte slut men ändå.

Imorgon är jag som sagt ledig. Men riktigt ledig är man aldrig som student. Ska försöka ta mig till skolan så tidigt som möjligt!

Asså HHAHAHAHA ääärligt...nicole ligger i sin säng, heeelt svettig efter ett spinningspass, och äter då hon plötsligt..out of the blue säger
"Asså fanidag när jag spinnade så pruttade jag. Killen brevid kollade lite konstigt på mig...hon dog säkert!"
"HAHAHAHAHAHA du e så stöööörd!! Och hur faaan kan du ligga i sängen helt svettig och dessutom äta tonfisk??!"
"Hahaha! Plus att jag pruttade nyss också!"

Ääärligt haha

Ooooooohohooho jag har precis beskrivit min kärlek till johnossi för nicole nu och tvingat henne spela upp lite. jag kan inte sitta still! hög på socker och musik! YAH! PUss


Kommentarer
Postat av: Fab

Hahahahaha!!!Nicole asså ääääääääärliigt!

2009-02-08 @ 15:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0