DAWEEKEND

Det är faktiskt för första gången, sen jag började blogga, jag tröttnat på riktigt.
Det är många som säger sig tröttna efter en månad, eller två. Eller i bästa fall, något år. Men jag har faktiskt inte tröttnat på riktigt, ja...tills nu.
Men jag vet att det endast beror på att jag bara vill bara nu. Dessutom vet jag att jag kommer att hata mig själv, då jag sitter där i min tomma längehet i jkpg och saknar hem så mycket att det gör fysiskt ont. Det är ju då man vill gå tillbaks i arkivet och läsa om alla påhitt man haft under sommartider.

Ja, och på tal om sommaren? Seriöst? Var det där allt? ALLT? Knappt 2 veckors sol å bad? Jag är inte den som är den, men VAFAN! Min enda sommar då jag är ledig och det är sånt här stört väder!
NEJ MEN LÄGG AV! JAg äääääääälskar att flagna!!

Det var i lördags jag bloggade sist va? Ja, men efter det där inlägget så kom Idsala hit och vi åt massa bröd med nutella. Sen satt vi mest och försökte bestämma oss om vi skulle ut eller inte. Rosén var redan på kylning.
Mamma å pappa kom hem och de fick sin present av mig å syrran. De blev väldigt överraskade och glada! Wii.
Och efter det blev jag på G på en halvsekund. Det var bara att hoppa in i nya kläder, sminka på sig ett ansikte och springa ner till 550. Rosén får vi spara till en annan dag, typ...idag!! Åå, vad gott det skulle sitta just nu.

Väl där så träffa vi på Siamak och resten av kvällen satt vi mest och pratade och hade det trevligt. Vi gick ner en sväng men det var så föör mycket folk och när vi försökte komma upp så var vi typ, en nära döden upplevelse. Det var ingen som helst syre kvar på övervåningen! Just i lördags då de hade öppet till 3 så stack vi hem innan två. Eller vi var hemma innan två, tror jag till och med?
Nej, men det var ändå lika kul som vanligt!

Blev väckt väldigt tidigt igår då mamma hade gjort massa pannakakor till oss och pappa köpt massa nutella. Hur god frukost får man inte då? Plus en massa kaffe!
Vi gick senare iväg till fotbollen och kollade på då aff fick fett me stryk av fff. Skittråkig match. Ibland kom jag på mig själv tänka "vafan e bollen?" efter att ha stirrat på planet i två timmar...

Efter matchen så hängde Idsala med oss hem och vi åt kycklingsallad. Sen sprang vi ner på stan på en promenad, handlade godis och gick upp till Idsala där vi kollade på Patrik 1,5 med hennes bror. Seriöst, att det ska vara så jäävla svårt att hitta rätt patrik?! VA?!

Nu, eller snart så ska jag, Sibar och Frans ut på moraberg utflykt!
Puss



Åå! Plus! Igår kom jag på vad för typsnitt jag ska ha(eller, det gjorde jag iofs för ett par veckor sen) på min tatuering, och var den ska sitta! Wihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0