for all time

Sitter helt nyskrubbad och duschat. Man doftar ju inte direkt gott efter att ha grillat :-) (Speciellt inte då man agera the grill master, yes I was! Thank you very much)
Kvällen har varit helt beträfflig. Väldigt gott, trevligt och mysigt. Tack ännu en gång, Ilh3m!

Imorgon ska jag klippa mig, woop wooopp. Inga stora förändringar. Måste bara fixa luggen och klippa bort slitna toppar. Tjejerna åker in till sthlm, jag ska på ärenden med mamma.

Beroende på vädret så ska jag imorgon leta upp alla gamla skolkataloger haha, det blir nog bra!
Men först ska jag sova ett par timmar, imorgon blir det nämligen massa pannkakor till frukost. Alltså; MUMS! Varför bo någon annanstans när man kan bo hemma, ärligt ärligt?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0