Helg

Jag har inte haft någon lust att uppdatera överhuvudtaget. Men jag kolla till statisken och tyckte lite synd om er. Faktiskt.
Torsdag bjöd på både sjukhusbesök och födelsedagsfirande med mycke prat om livet. Snacka om kontraster.
Igår var vi hos Sibar och hälsa på moster å så. Lekte med bambi och var hundvakt ett litet tag! Om man säger "pang-pang" till henne så lägger hon sig och leker död :-)
När man säger "tass" så, ja, ger hon tassen. Säger man "give me five" så hoppar hon upp på bakbenen och ger båda tassarna, sötaste!

Kom hem, bytte om till ett par converse (hur normal är man om man går i högklackat på dagen men byter till converse på kvällen då man ska ut?) och gick ner till femfemnoll med fabbe och idsala. Idsalas kollega och hans kompisar joina oss och visst, kvällen slutade tidigt, men var ändå riktigt rolig!

Just det! Jag var i Hovsjö igår med mamma. Wow, vilket ställe, alltså Ican. De spelade bara syrianmusik. Det var lite konstigt.
Och idag var jag i Ronna livs, också med mamma (!!) det var också en upplevelse...

Idag har jag och Fabbe varit och handlat en liten överraskning för mamma och pappa. Wihooo. Det var skoj.
Ikväll ska vi förhoppningsvis ut igen.

Jalla bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0