vilken jävla dag, va?!

HEJ!

Solen har hittat tillbaks till stan och man blir ju alldeles överlycklig!
Jag har hunnit med en tripp på stan men min lillasyster, där vi införskaffade ett bibliotekskort och en av två böcker. Nu kan jag äntligen få plugga. Sen gick vi för att hälsa på Idsala i banken och nästan med dem här exakta orden sa vi hej då "OCH ha på dig klack, annars följer du inte med!! (mördarblick-mördarblick) För jag har klack.."
"Jag hörde inte det sista, men Ok, vi ses snart!"


Haha. Påväg hem så ville syster in till Din sko för att kolla på, ja..skor. Jag brukar inte gå in dit så ofta pga att jag inte gillar utbudet, kommer det något par som är snyggt så har ändå halva stan dem så det blir inte lika kul. Men Idsalas ord ekade i huvudet på mig så jag köpte ett par klackar som passade kläderna som jag har idag. Det var antingen att byta om för att ha på sig ett par skor som man redan har eller köpa ett nytt par för kläderna man har idag, jag är lat - det blev det sista alternativet.

Så, nu..om 10 minuter ska jag börja traska mig neråt till stan igen för att ta tåget till sthlm. Vi ska träff Patricia (som vi sov hos då vi var i London) och några andra sköna människor (som jag inte känner dock!) men kul blir det definitivt!

YOUSHINE!!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0